dimarts, 21 d’agost del 2012

Scrapterapia CALAFELL


El dissabte vam tenir una nova edició de la scrapterapia , aquest cop a Calafell.

Així que acompanyada de nou per l'Alba vam fer ruta cap allà per passar un dia fent scrap acompanyada de gent coneguda i com sempre de gent nova amb la que fer noves amistats.

Al mati vam fer de nou unes postals solidaries per els nens de la Índia





més tard vam fer el mini que jo havia preparat



el resultat de les noies :)




i per la tarda vam alterar un llibre de la mà de la Sara .... he de dir que vaig passar-m'ho pipa pintant !! ..
 no sol ser el meu estil però em va agradar el resultat i també els de les meves companyes







Com sempre un cop més gràcies Sara !!

2 comentaris

  1. lo del llibre alterat m'ha engantxat!

    ja estic en búsqueda de llibres vells per a decorarne mes!

    ResponElimina
  2. Genial!
    no me'n vaig ni enterar aquest cop que es feia!

    ResponElimina