dimecres, 9 de març del 2011

MINI ANA MARIA

Hola de nou !
Com em costa actualitzar el blog ! no trobo mai el moment !!
Però ara tinc una cosa especial per mi per ensenyar-vos , un mini molt mini que li vaig fer per l'aniversari de la meva mare.
La base és el mini del taller que vaig fer aquest febrer amb les noies de Kits de Somni , i cada pagina és un moment de la seva vida ... ella de petita , amb els pares i germans , el casament , el meu naixement , el dels meus germans , els nostres casaments ,el naixement dels seus nets , acabant per la foto que vam fer-nos tots plegats diumenge a l'hora de dinar ...la dedicatoria final és de la meva filla !
espero que us agradi !!

5 comentaris

  1. Què xulo i emotiu, Cristina! li devía encantar oi?
    Ptns!

    ResponElimina
  2. Que bonito te ha quedado, seguro que a tu madre le habrá emocionado.
    ¿Cómo van pegadas las páginas entre si y luego a las tapas? Es que tengo esas tapas y me da pena agujerearlas, la forma en que las tienes tu me gusta más.
    Saludos

    ResponElimina
  3. gracias chicas !
    Rosi , efectivamente las hojas están pegadas entre si y después las tapas . En la contra portada hice un agujero con la crop a dile donde ate el trozo de tela

    ResponElimina
  4. Quina passada Cristina.
    T'ha quedat precios.
    Supos que la teva mare deuría quedar encantada.
    Besitos

    ResponElimina
  5. Que bé Cristina! jo encara no he acabat el meu!
    quin desastre... suposo que quan pensi què hi vull posar em sortirà amb un pimpam!
    una forta abraçada

    ResponElimina